søndag 4. juli 2010

Svømmeskole

I dag har jeg meldt frøkna på svømmeskole. Vet at det er lange ventelister her i byen, men etter å ha sett henne boltre seg i badeland og være så uredd vann - i motsetning til sin under middels svømmedyktige mor - fant jeg ut at det var på tide.

Skolens svømmetilbud er under pari, og jeg vet at uansett hvor gode intensjonene er, så blir det lite av de impulsive turene til svømmehallen det har vært snakk om.

Og ja, jeg har de forferdelige drukningsulykkene friskt i minne.

Svømmeskolen jeg har meldt henne på, tillater at foreldre er med i svømmehallen under timene. Jeg skrev i innmeldinga at hun har diabetes 1, men gikk ikke videre inn på det, bortsett fra at vi derfor ville være til stede. Håper ikke diagnosen skal sees på som et minus for henne. 

Kan ditt barn svømme?
Eller har du erfaringer fra svømmekurs?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar