torsdag 22. mars 2012

Reservoar og statistikk

Jeg er ikke god på å ikke være god på ting.
Derfor har jeg hatt irriterende høy puls når jeg har stått der og fiklet med reservoar og kanyler og ikke husket helt hvordan det nå var vi gjorde det på pumpekurset på UNN. (At jeg reiste bort ei uke etter kurset og ikke fikk trent på nyervervet kunnskap var vel ikke så smart.)

Men for to dager siden fomlet jeg ikke! Alt gikk som det skulle, jeg reverserte og fylte slange og primet og kjente på den deilige mestringsfølelsen. Om noen måneder vil jeg sikkert le av denne bloggposten, men jeg velger nå å blogge om det likevel, som et apropos til meg selv.

Og legger ved litt statistikk.
Ukesmålinger for november 2011, februaruka vi gikk i gang med pumpe - og siste ukes målinger.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar